Câteva întrebări și răspunsuri, la cele mai frecvente întrebări primite
Cine suntem?
Naivia este un magazin online cu produse de artă (cu accent pe arta naiva), artizanat și alte produse decorative, lucrate manual. Citește mai mult, aici.
Cine lucrează produsele noastre?
Pentru început, toate produsele noastre sunt semnate de artista noastră, Ana Drăgan. În viitor, dorim să ne extindem prin captarea mai multor artiști și meșteri talentați, din toată România. Lista artiștilor Naivia va fi completata, în timp, aici.
Din ce zonă a țării suntem?
Cu toate că ne-am vedea mai fericiți într-un sătuc departe de aglomerația orașului, deocamdată trăim și lucrăm în București.
Prețurile de pe Naivia sunt negociabile?
Prețurile de vânzare afișate sunt finale și nu sunt negociabile. Prețul fiecărui produs este stabilit în concordanță cu munca depusă și timpul necesar pentru a-l realiza.
Unele produse sunt disponibile în cantități multiple (sau se realizează la comandă). Produsele sunt în acest caz identice?
Nu. Deși realizăm unele produse într-un număr mai mare de bucăți (sau la comandă după un model deja existent în portofoliul nostru), fiecare lucrare în parte este unică. Deși - în mare - pot arată la fel, detaliile sunt unice pentru fiecare produs. Avându-se în vedere faptul că fiecare produs este lucrat manual, nici dacă am dori nu am putea avea două produse identice.
Pot exista diferențe între culorile afișate în fotografiile produselor și culorile reale?
Da. Deși facem tot posibilul să procesăm fotografiile lucrărilor astfel încât culorile să fie cat mai apropiate de realitate, afișarea culorilor depinde de mai mulți factori și acestea pot să difere de la un dispozitiv la altul. Unele modele de telefoane sau tablete (în special cele cu ecran de tip OLED) sunt calibrate din fabrică pentru a afișa culorile într-un mod mai intens. De obicei, acest mod intens se poate dezactiva din setările dispozitivului, la secțiunea Afișaj și luminozitate -> Mod de reglare culoare și temperatură, unde se poate alege între modul intens (vivid) si natural (normal). Recomandăm folosirea modului natural pentru o mai bună acuratețe a culorilor.
Îmi place un produs care este prezent pe site, însă nu mai este în stoc. Îl pot comanda?
Atât timp cât produsul este disponibil pentru comandă (are opțiunea de adăugare în coș activă), atunci, da - îl poți comanda. După plasarea comenzii, îți vom comunica timpul aproximativ de așteptare și vom stabilii toate detaliile. Te rugăm să reții că termenul de execuție poate varia, în funcție de cât de aglomerați suntem în acea perioadă, iar dacă ai nevoie de produsele comandate la o dată fixă (de exemplu, pentru un eveniment), te rugăm să ne spui pentru a putea sa ne asigurăm că vor fi gata la timp.
Dacă produsul nu are activă opțiunea de adăugare în coș (și are mesajul stoc epuizat), atunci acesta nu poate fi comandat decât atunci când se află în stoc. Motivul: produse unicat, produse care pot fi realizate doar în serii mai mari, sau produse ce se realizează mai dificil.
Cum funcționează lista de dorințe/wishlist?
Lista de dorințe pe Naivia este foarte ușor de folosit. Adaugă produsele favorite în listă apăsând inimioara din pagina fiecărui produs. Vom ține cont de ce adaugi în listă și îți vom trimite alerte pe e-mail, cu diferite ocazii: de exemplu, dacă ai adăugat un produs ce nu se află în stoc și acesta este din nou disponibil, te vom anunța. Te vom anunța și dacă produsul favorit e pe cale să fie epuizat din stoc, dacă are un preț special sau dacă adăugăm produse ce îl completează sau din aceeași serie. În cazul în care nu dorești să primești notificări pentru un produs, trebuie să îl ștergi din lista de dorințe.
Am comandat. În cât timp ajunge la mine produsul?
Dacă produsul comandat se află în stoc, atunci acesta va ajunge la tine în aproximativ 24-48 de ore din momentul în care noi îl expediem, prin curierat rapid. Dacă produsul nu este în stoc și este disponibil la comandă, îți vom comunica termenul de execuție după plasarea comenzii. Termenul de execuție al produselor realizate pe bază de comandă este aproximativ și poate fi depășit în unele cazuri în care volumul de lucru este ridicat. În cazul in care ai nevoie de produsul comandat la o dată fixă (de exemplu pentru un eveniment), te rugăm să ne anunți la plasarea comenzii pentru a face tot posibilul sa fie gata la timp. Mai multe detalii despre livrare, găsești aici.
Sunt din București. Pot ridica personal produsul?
Deocamdată, nu. Suntem o afacere mică și lucrăm, cum s-ar spune popular, "de acasă". De aceea, trimitem toate comenzile prin curier, inclusiv în București.
Cum pot să plătesc comanda?
În ultimul pas al procesului de comandă, vei alege modalitatea preferată de plată. Îți punem la dispoziție sistemul de plată cu cardul, Apple Pay, Google Pay, plata prin transfer bancar sau plata la livrare (ramburs). Toate aceste modalități de plată sunt disponibile și pentru produsele realizate la comandă. Mai multe detalii, aici.
Cum pot să returnez un produs comandat?
Dacă, din orice motiv nu ești pe deplin mulțumit de produsul comandat, îl poți returna în termenul legal de 14 zile de la primirea produsului. Procedura și condițiile le găsești aici.