Coșul tău
close

local_mall

Total: 0,00

double_arrowFinalizează comanda
local_mall

Coșul tău este gol.

0 articole 0,00 RON
Livrare Gratuit

Total 0,00 RON
info Nu se percepe TVA

Intrebari frecvente

Câteva întrebări și răspunsuri, la cele mai frecvente întrebări primite

Cine suntem?

Naivia este un magazin online de produse de artă (cu accent pe arta naiva), artizanat și multe alte produse decorative, lucrate manual. Citește mai mult, aici.

Toate produsele sunt lucrate manual?

Da. Toate produsele vândute pe Naivia sunt lucrate manual, în România.

Cine lucrează produsele noastre?

Pentru început, toate produsele noastre sunt semnate de artista noastră, Ana Drăgan. În viitor, dorim să ne extindem prin captarea mai multor artiști și meșteri talentați, din toată România. Lista artiștilor Naivia va fi completata, în timp, aici.

Din ce zonă a țării suntem?

Suntem des întrebați acest lucru. De obicei, oamenii așteaptă să audă zone din provincie, cu nume sonore pentru arta populară. Cu toate că și noi ne-am vedea cel mai fericiți într-un sătuc cât mai îndepărtat de aglomerația orașului, deocamdată trăim și lucrăm în București.

Prețurile de pe Naivia sunt negociabile?

Prețurile afișate de vânzare sunt finale și nu sunt negociabile. Prețul fiecărui produs este stabilit în legătură directă cu munca depusă și timpul necesar pentru a-l realiza. În unele cazuri, atunci când vom simți că este necesară o reducere pentru un anumit produs, aceasta va fi semnalizată public, pe site, pentru toată lumea.

Unele produse sunt disponibile în cantități multiple. Produsele sunt în acest caz identice?

Nu. Deși realizăm unele produse într-un număr mai mare de bucăți, ele sunt, fiecare în parte, unice. Deși - în mare - arată la fel, detaliile sunt unice pentru fiecare produs făurit. Avându-se în vedere faptul că fiecare produs este lucrat manual, nici dacă am dori nu am putea avea două produse identice.

Îmi place un produs care este prezent pe site, însă nu mai este în stoc. Îl pot comanda?

Depinde. Dacă produsul este disponibil pentru comandă (și are opțiunea de adăugare în coș activă), atunci, da - îl poți comanda - însă va trebui să aștepți până când produsul comandat va fi gata. Te vom anunța de fiecare dată timpul aproximativ de așteptare, însă acesta poate varia, în funcție de cât de aglomerați suntem în acea perioadă. Dacă produsul nu are activă opțiunea de adăugare în coș (și are mesajul stoc epuizat), atunci acesta nu poate fi comandat decât atunci când se află în stoc. Motivul: produse unicat sau care pot fi realizate doar în serii mai mari, sau produse ce se realizează mai dificil.

Cum funcționează lista de dorințe/wishlist?

Lista de dorințe pe Naivia este foarte ușor de folosit. Adaugă produsele favorite în listă apăsând inimioara din pagina fiecărui produs. Vom ține cont de ce adaugi în listă și îți vom trimite alerte pe e-mail, cu diferite ocazii: de exemplu, dacă ai adăugat un produs ce nu se află în stoc și acesta este din nou disponibil, te vom anunța. Te vom anunța și dacă produsul favorit e pe cale să fie epuizat din stoc, dacă are un preț special sau dacă adăugăm produse ce îl completează sau din aceeași serie.

Am comandat. În cât timp ajunge la mine produsul?

Dacă produsul comandat se află în stoc, atunci acesta va ajunge la tine undeva între 24-48 de ore din momentul în care noi îl expediem, prin curierat rapid. Dacă produsul nu este în stoc și este disponibil la comandă, îți vom comunica termenul de execuție după plasarea comenzii. Mai multe detalii despre livrare, găsești aici.

Sunt din București. Pot ridica personal produsul?

Deocamdată, nu. Suntem o afacere mică și lucrăm, cum s-ar spune popular, "de acasă". De aceea, trimitem toate comenzile prin curier, inclusiv în București.

Cum pot să plătesc comanda?

În ultimul pas al procesului de comandă, vei alege modalitatea preferată de plată. Îți punem la dispoziție sistemul de plată cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs. Mai multe detalii, aici.

Cum pot să returnez un produs comandat?

Dacă, din orice motiv nu ești pe deplin mulțumit de produsul comandat, îl poți returna în termenul legal de 14 zile de la primirea produsului. Procedura și condițiile le găsești aici.