Coșul tău close

Bu-hu-hu...

Coșul tău se simte singur.

Fă ceva cumpărături
Nu mai sunt produse în coșul tău
0 articole 0,00 RON
Livrare Gratuit

Total 0,00 RON
info Nu se percepe TVA
Doar o secundă... close

Ceva nu pare în regulă...

Trebuie să intri în contul tău pentru a-ți administra lista de dorințe.

Intră în cont
Naivia close


header-_ok_clear.jpg

Avem câte un răspuns pentru orice... aproape

Cine suntem?

Naivia este un magazin online de produse de artă (cu accent pe arta naiva), artizanat și multe alte produse decorative, lucrate manual. Citește mai mult despre Naivia, aici.

Toate produsele sunt lucrate manual?

Da. Toate produsele vândute pe Naivia sunt lucrate manual, cu grijă și pasiune în România.

Cine lucrează produsele noastre?

Pentru început, toate produsele noastre sunt făurite cu grijă, de artista noastră, Ana Drăgan. În viitor, dorim să ne extindem prin captarea mai multor artiști și meșteri talentați, din toată România. Lista artiștilor Naivia va fi completata, în timp, aici.

Din ce zonă a țării suntem?

Suntem des întrebați acest lucru. De obicei, oamenii se așteaptă să audă zone din provincie, cu nume sonore pentru arta populară. Ne pare rău dacă dezamăgim, însă echipa Naivia este originară și lucrează în București.

Prețurile de pe Naivia sunt negociabile?

Răspunsul sincer: nu. Prețurile afișate de vânzare sunt finale. Prețul fiecărui produs este stabilit în legătură directă cu munca depusă și timpul necesar pentru a-l realiza. În unele cazuri, atunci când vom simți că este necesară o reducere pentru un anumit produs, aceasta va fi semnalizată public, pe site, pentru toată lumea.

Unele produse sunt disponibile în cantități multiple. Produsele sunt în acest caz identice?

Nu. Deși făurim unele produse într-un număr mai mare de bucăți, ele sunt, fiecare în parte, unice. Deși, în mare, arată la fel, detaliile sunt unice pentru fiecare produs făurit. Avându-se în vedere faptul că fiecare produs este realizat manual, nici dacă am dori nu am putea făuri două produse identice.

Îmi place un produs care este prezent pe site, însă nu mai este în stoc. Îl pot comanda?

Depinde. Dacă produsul este disponibil pentru comandă (și are opțiunea de adăugare în coș activă), atunci, da - îl poți comanda - însă va trebui să aștepți până când produsul comandat va fi făcut pentru tine. Te vom anunța de fiecare dată timpul aproximativ de așteptare, însă acesta poate varia, în funcție de cât de aglomerați suntem în acea perioadă. Dacă produsul nu are activă  opțiunea de adăugare în coș (și are mesajul stoc epuizat), atunci acesta nu poate fi comandat decât atunci când se află în stoc.

Cum funcționează lista de dorințe/wishlist?

Lista de dorințe pe Naivia, deși foarte simplă, este ceva mai deșteaptă. Adaugă produsele favorite în lista ta de dorințe, apăsând inimioara din pagina fiecărui produs. Vom ține cont de ce adaugi în listă și îți vom trimite alerte pe e-mail, cu diferite ocazii: de exemplu, dacă ai adăugat un produs ce nu se află în stoc și acesta este din nou disponibil, te vom anunța. Te vom anunța și dacă produsul favorit e pe cale să fie epuizat din stoc, dacă are un preț special sau dacă adăugăm accesorii pentru el.

Am comandat. În cât timp ajunge la mine produsul? Pot deschide pachetul la primire?

Dacă produsul comandat se află în stoc, atunci acesta va ajunge la tine undeva între 24-48 de ore din momentul în care noi îl expediem, prin curierat rapid. Da, poți și chiar recomandăm să deschizi coletul la primire, de față cu agentul de livrare. Mai multe detalii despre livrare, găsești aici.

Sunt din București. Pot ridica personal produsul?

Deocamdată, nu. Suntem o afacere mică, la început de drum și lucrăm, cum s-ar spune popular, "de acasă". De aceea, trimitem toate comenzile prin curier, inclusiv în București.

Cum pot să plătesc comanda?

În ultimul pas al procesului de comandă, vei alege modalitatea preferată de plată. Îți punem la dispoziție sistemul de plată cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs. Mai multe detalii, aici.

Cum pot să returnez un produs comandat?

Dacă, din orice motiv nu ești pe deplin mulțumit de produsul comandat, îl poți returna în termenul legal de 14 zile de la primirea produsului. Procedura și condițiile le găsești aici.