Coșul tău
close

local_mall

Total: 0,00

double_arrowFinalizează comanda
local_mall

Coșul tău este gol.

0 articole 0,00 RON
Livrare Gratuit

Total 0,00 RON
info Nu se percepe TVA

Politica returnare

Ne dăm toată silința pentru a ne ridica la așteptările clienților noștri iar calitatea și meșteșugul produselor noastre stau mărturie dedicării noastre de a crea lucruri frumoase.

Cu toate acestea, înțelegem că, din anumite motive, ai putea să dorești să returnezi unul sau mai multe dintre produsele comandate.

În această pagină vei găsi informații referitoare la dreptul de retur și cum poți face acest lucru. Îți vom prezenta pe scurt și la obiect tot ce trebuie să ști.

Cine poate să returneze produse

Deși legislația în vigoare prevede dreptul de retur doar pentru persoanele fizice, pe Naivia acceptăm retururi fără a diferenția între persoanele fizice și persoanele juridice. Așa că, stai fără grijă: produsele comandate vor fi acceptate pentru retur, indiferent dacă ai cumpărat ca persoană fizică, sau pe firmă.

În cât timp pot să returnez un produs

Politica noastră actuală de retur (în concordanță cu legislația în vigoare) prevede returnarea produselor comandate (retragerea din contractul de cumpărare) în maximum 14 zile calendaristice, socotite din momentul în care produsul a intrat în posesia ta (produsul a fost livrat către tine).

Ce produse pot să returnez

Poți să returnezi orice produs cumpărat de la noi (cu excepția produselor personalizate și celor comandate special).

Ce produse nu pot să returnez

Nu poți returna produsele personalizate sau produsele comandate special.

Ce sunt produsele personalizate

Produsele personalizate sunt acele produse care au avut opțiunea și ai ales sa le personalizezi, de exemplu cu un text, mesaj, cerință specială, etc.

Ce sunt produsele comandate special

Produsele comandate special sunt acele produse ce nu se află în stocul nostru curent și care au fost produse special pentru tine, în urma solicitării tale.

Care sunt condițiile de returnare

Pentru a-ți accepta returul, produsele trebuie să ajungă la noi în aceeași stare în care au ajuns la tine, fără a fi deteriorate, zgâriate, sparte, etc., (cu excepția cazului în care produsul a ajuns așa la tine).

Produsele de returnat trebuie să fie însoțite de eventualele accesorii cu care au fost livrate.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Care este procedura de returnare

Pentru a solicita un retur de produse, trebuie să faci acest lucru din contul tău de client, secțiunea Comenzile mele. Vei deschide comanda ce conține produsele (apăsând butonul Detalii comandă) pe care dorești să le returnezi și vei naviga în secțiunea Retur produse din aceeași pagină. Aici, va trebui să bifezi produsele și cantitatea de returnat, să furnizezi o scurtă explicație pentru retur și să apeși butonul Solicită returul. Vei ajunge în pagina Cereri de retur produse, unde vei putea să urmărești statusul cererii tale. Atenție, te rugăm să trimiți pachetul către noi doar după ce statusul cererii tale devine În așteptarea pachetului (vei primi o notificare pe email). Te rugăm să printezi Avizul de retur disponibil în acest moment în pagina cu detaliile cererii de retur si să îl incluzi în pachetul tău. 

Cum trimit pachetul

Noi luăm toate măsurile pentru a ne asigura că produsele noastre ajung la tine intacte. Astfel, te rugăm și pe tine să te asiguri că ambalezi produsele returnate în așa fel încât acestea să nu fie deteriorate la transport. Îți recomandăm să folosești ambalajul lor original, deoarece acesta a fost gândit pentru a asigura protecție maximă. 

În cazul în care produsele ajung la noi deteriorate, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și/sau rambursarea. Nu-ți face griji: dacă motivul inițial al returului este chiar deteriorarea produsului (cu dovezi foto), vom accepta returul chiar dacă produsele sunt deteriorate.

Atenție: Coletul trebuie să fie trimis fără ramburs la curier. Ne vedem nevoiți să refuzăm orice colet trimis cu opțiunea de ramburs la curier. De asemena, plata transportului pentru retur va fi în sarcina ta.

Cum se face returnarea banilor

Rambursarea o vom face direct, în contul tău bancar, doar după ce primim și verificăm integritatea produselor returnate. Te rugăm să reții faptul că magazinul nostru nu lucrează cu plați în numerar către clienți, metoda de rambursare agreată fiind transfer în contul bancar al clientului (sau altă modalitate de plata online, în funcție de tipul plății inițiale). De asemenea, dacă vei dori, există posibilitatea generării unui voucher de valoarea produselor returnate pentru a-l folosi pe site-ul nostru. Îți vom rambursa banii în maxim 14 zile calendaristice de la primirea pachetului și acceptarea returului, însă de cele mai multe ori acest lucru se va întâmpla mai devreme.